دوشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۱

به مناسبت شب سوم مهر نود و یک، همان شبی که گوگل و جیمیل توی ایران فیلتر شدن.

 خب واقعا وضعیت بدی شده، دیگه داره برای منم سخت میشه. به هرشکل، گاهی اوقات یک موسیقی خوب میتونه یکم از حجم غمت کم کنه. غم! نمیدونم، مطمئن نیستم این چیزی که دارم تجربه ش میکنم اسمش غم باشه.


اسماعیل اسفندیاری خوب خوب خوب. ترانه بی وفا، آلبوم سکون مرداب

پاره پاره می کنم دفتر وجود خویش

تا ز خاطرم رود عشق و خاطرات پیش

خواهش از خدا کنم چاره ای کند مرا

ورنه رفته ام ز دست ، میرسم به انتها

قصد من که این نبود ، راه را تو بسته ای

عهد هرچه بسته ام باز هم شکسته ای

هر چه خواهی آن کنم ، جز جدایی و فراق

خود ببین که سوختم ، بی وفا ز اشتیاق

خواستم بمانی و خواستی نخواهمت

قلب و روح و جسم من گو چرا نخواهمت

می شود تو را نخواست؟ بی وفا ، نمی شود

جسم دیده ای که از روح خود جدا شود؟

هیچ نظری موجود نیست: